نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

نیمکت طلسم‌شده تاتنهام بعد از مورینیو| پاسخ منفی مربیان به هاتسپرها!

  • کد خبر: ۷۲۴۰۱
  • ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
نیمکت طلسم‌شده تاتنهام بعد از مورینیو| پاسخ منفی مربیان به هاتسپرها!
۹ مربی بعد از مورینیو به هاتسپر‌ها جواب منفی داده‌اند و حالا در لندن پیدا کردن جانشین برای نیمکت تاتنهام تبدیل به بحران شده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دنیل لوی، مدیر باشگاه تاتنهام، از ماه آوریل تلاش می‌کند جانشینی برای ژوزه مورینیو پیدا کند و حالا پس از ۲ ماه همچنان هیچ‌کسی هدایت تیم لندنی را به‌عهده نگرفته است. تاتنهام با گزینه‌های مختلفی تماس گرفته، اما پاسخ همه مربیان یکسان بوده است: «نه». درحقیقت مدیر تیم لندنی تاکنون از ۹ مربی مختلف پاسخ منفی شنیده است.

 

گراهام پاتر، سرمربی برایتون، آخرین مربی‌ای بوده که به تاتنهام پاسخ منفی داده و البته ۲ دلیل برای این ماجرا وجود داشته است؛ نکته اول این است که پاتر تا سال ۲۰۲۵ با برایتون قرارداد دارد و اگر لندنی‌ها بخواهند او را به خدمت بگیرند، باید ۲۰ میلیون یورو غرامت بپردازند. لوی پس از اخراج مورینیو به‌دلیل نتایج ضعیف مربی پرتغالی با یولیان ناگلسمن و اریک تنهاگ تماس گرفت. اولی در لایپزیش درخشان بود، اما بایرن‌مونیخ را ترجیح داد. دومی نیز قراردادش را با آژاکس تمدید کرد. پس از این ۲ گزینه، مدیر تاتنهام به‌سراغ برندان رنجرز رفت، اما این مربی اعلام کرد که می‌خواهد در لستر بماند. پس از این ۳ گزینه، نام مائوریسیو پوچتینو مطرح شد. مربی آرژانتینی توانسته بود تاتنهام را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند، اما پی‌اس‌جی به‌هیچ‌وجه تمایلی به ازدست‌دادنش نداشت.

 

گزینه بعدی آنتونیو کونته بود که قراردادش را با اینتر فسخ کرده بود، اما مربی ایتالیایی وقتی فهمید احتمال جدایی هری کین وجود دارد، به لندنی‌ها پاسخ رد داد. نفر بعدی پائولو فونسکا، مربی سابق رم، بود، اما اختلاف مالی باعث شد این گزینه هم منتفی شود. گتوزو که دورانی کوتاه و ۲۵ روزه به‌عنوان مربی فیورنتینا داشت، گزینه بعدی بود، اما دراین‌باره هواداران تاتنهام با ایجاد پویشی در توئیتر به‌شدت با وی مخالفت کردند. گزینه دیگر جولن لوپتگی، سرمربی سویا، بود، اما این مربی ترجیح داد در لالیگا بماند، زیرا از شرایطش در سویا راضی است. نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی سابق ولورهمپتون، گزینه‌ای است که از نظر لوی می‌تواند کابوس‌ها را به پایان برساند، اما فعلا هواداران به‌دلیل سبک دفاعی‌اش با او مخالفت کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->